Архиве ознака: puma

Puma

Puma patike i Alexander McQueen

PumaIako ga više nema još od februara 2010. godine, veliki modni kreator, Alexander McQueen, i dalje je jedan bitnih Puminih kreatora. Njegove kreacije Puma i dalje proizvodi, a proizvode se i novi modeli. Te Puma patike se prodaju mnogo skuplje, ali pravim fanovima McQueena cena i nije toliko bitna.

Deck Lo?

Deck Lo je naziv patika koje je dizajnirao Alexander McQueen, a koje se proizvode u roze boji. One su, u skladu sa mnogim drugim McQueenovim patikama jednostavnog dizajna, sa ravnim belim đonom i roze-crnom kožom. Cena ovih Puma patika je od 200 dolara.

Street climb mids?

Street climb mids su Puma patike za proleće 2012. godine. Takođe ih je dizajnirao Alexander Mcqueen, a to se na neki način može i na prvi pogled pretpostaviti. Opet je dizajn jednostavan i dopadljiv, patike su duboke, a gotovo da nema osobe kojoj se takve patike na bi dopale. Ipak, cena im je takva da će ih verovatno kupovati fanovi McQueena više nego bilo ko drugi.

Joust Mid za jesen/zimu 2012. godine?

Joust Mid za jesen/zimu 2012. su puštene u prodaju. Inače, nazivaju se Joust Mid jer je čitava kolekcija inspirisana srednjevekovnim bojnim poljima. Patike su izašle u crnoj, braon i srebrnoj boji, a dizajn je zaista odličan, što se od McQueena i očekuje. Cena ovih patika je oko 430 dolara. Takođe postoje i za žene, nazivaju se isto, samo sa sufiksom za ženski rod – Joustesse Mid. Njihov dizaj je posebno zanimljiv, nov i star u isto vreme, mešavina starijih modela Puma patika sa potpuno modernim materijalima.

Više informacija: http://www.tomassport.rs/obuca/

Puma

Ko nosi Puma patike na fudbalskim terenima?

PumaPoznato je da je Puma kompanija od samog početka sponzorisala fudbalske klubove. Kako je danas fudbal glavna sporedna stvar u životu, čini se nezaobilazno govoriti i pisati upravo o fudbalu.

FC Herzogenaurach je bio prvi klub koji je sponzorisala kompanija Puma, ti igrači su zapravo nosili Pumine patike, dok su njihovi najveći rivali nosili Adidas patike. Na taj način se u stvari ispoljavalo i rivalstvo među braćom, od kojih je jedan osnovao Pumu, a drugi Adidas.

King XL Puma patike

King XL Puma patike su patike nastale 2008. godine u čast portugalskog fudbalera Eusébio, koji je postigao 42 gola noseći King Pumine patike 1968. godine. Tada je dobio i čuvenu European Golden Shoe nagradu. Puma je nastavila i 2009. godine sa King patikama (Puma King XL Italia), ovoga puta u čas trenera koji je dva puta osvojio Svetski kup – Vittoria Pozzoa. Ne mnogo kasnije, 2010. godine, Puma kompanija je u čast pedesetog rođendana Dijega Maradone uradila nešto drugačiji model King patika, koje su dobile naziv Puma King Diego Finale patike, a koje su nosile boje nacionalnog tima Argentine.

Današnji pobednici koji nose Puma patike

Puma patike danas nose mnogi nacionalni timovi, mnogi klubovi, i igrači. Puma sponzoriše preko deset nacionalnih timova Afrike, dok, na primer, u Evropi je Puma sponzor nacionalnog fudbalskog tima Italije, Makedonije, Slovačke, Austrije i još po nekih država. Svakako, broj klubova koji sponzoriše Puma je mnogo veći. Među mnogobrojnim fudbalerima koji nose Puma patike, tu su i naši Nemanja Vidić i Miloš Krasić.

Više informacija: http://www.tomassport.rs/obuca/

 

Puma

Da li ste čuli za Undefeated Puma patike?

PumaPuma kompanija je i danas, posle više od oko 60 godina među najpoznatijim prozivođačima patika, ali i druge sportske opreme. Da li ste čuli za saradnju Puma kompanije i UNDFTD (Undefeated)? UNDFTD poznata američka kompanija sportske opreme, a koja sarađuje i sa mnogim drugim proizvođačima patika.

Zašto baš Undefeated?

Undefeated je kompanija koja se povezuje sa uspehom, saradnjama, kredibilitetom, pozitivnom energijom. Svakako, sve svetske kompanije drže do ugleda i časti, i zbog toga ne čudi to što Puma kompanija sarađuje baš sa ovakvom firmom.

Zašto Puma Clyde?  

U saradnji sa Undefeated, Puma kompanija napravila je kolekciju Puma patika pod imenom Puma Clyde. Zovu se tako jer su inspirisane uspešnim NBA košarkašem po imenu Walt Frazier, koji je nadimak Clyde dobio zbog toga što je nosio šešir kao lik iz poznatog filma Bonny i Clyde. Ovaj košarkaš, ne samo da je bio odličan igrač, već i uzor mnogim igračima, ali i onima koji nisu igrali košarku. Poznat je po tome što je prvi košarkaš koji je imao svoj potpis na patikamaPuma Clyde patike iz 1973. godine, ali pre svega po tome što je zračio pozitivnom energijom i van terena, što čini i danas. Takođe, karakteriše ga smisao za modu, muziku, umetnost. Zanimljivo je da se patike proizvode i danas, što zapravo i ne treba da iznenađuje. Osim što su udobne i jednostavnog dizajna, danas su ove patike simbol didžejeva, mnogih muzičara, raznih grafiti umetnika, a pored svega toga, činjenica je da se moda uvek vraća, pa su danas, eto, retro stvari.

Više informacija: http://www.tomassport.rs/obuca/

 

Puma

Puma

Kompanija Puma ima dugu tradiciju u proizvodnji patika. Njihove patike su nošene čak i na Olimpijskim igrama od 1936. godine, doduše, tada se Puma još uvek nije zvala Puma, već Dassler Brothers Factory. Prvi Pumin proizvod bila je fudbalska obuća pod nazivom Puma Atom. Braća su do kraja svojih života držali u tajnosti razlog svađe, a brendovi Puma i Adidas su postali najljući konkurenti. Spor oko toga koji se prvi od braće dosetio da proizvodi kopačke sa kramponima i dalje nije rešen. Dugoročna misija brenda je da postane najtraženiji brend u kategoriji sportlifestyle. Osnovne vrednosti kompanije su posvećenost, otvorenost, vera u sebe i preduzetništvo.

Globalni brend

Puma

Puma

Puma je danas globalni sportski brend koji uspešno spaja sport, aktivan životni stil i modne uticaje. Jedinstvena kombinacija tehničkih inovacija i revolucinarnog dizajna, postiže iznenađujuće rezultate u domenu odeće i opreme za sportski način života. Filozofija brenda Puma, kombinuje sportski kredibilitet sa jedinstvenim pogledom na svet da bi oformili proizvode koji odskaču iz mase.

Suede/Clyde

Suede su prve Puma patike koje su postigle veliku popularnost. Prvi put su puštene u prodaju 1968. godine. One se, zbog svoje popularnosti, danas ponovo proizvode. Suede imaju još jedno ime − Clyde, po priznatom bivšem košarkašu Fraizeru, koji ih je i proslavio. Ove patike su danas obeležje brejkdensera, ali i skejtera.

Puma „Speed Cat” patike 


Kada pomislite na Puma patike, verovatno se najpre setite uvek popularnih „Speed Cat” patika, kao jedne od Puminih klasičnih patika. Dizajnirane za svakodnevno nošenje, dolaze u nekoliko zanimljivih kombinacija boja, sa kožnim vrhom.

Puma patike namenjene motociklistima Flat 2 V2

Puma je na tržište izbacila unapređenu verizju motociklističke patike flat 2. Flat 2 V2 je namenjena urbanom motociklisti kome bi predstavljalo nelagodnost da se šeta u punim motociklističkim čizmama.

Popularni brend Puma

Puma globalni brend

Globalni brend

Puma je danas globalni sportski brend koji uspešno spaja sport, aktivan životni stil i modne uticaje. Jedinstvena kombinacija tehničkih inovacija i revolucinarnog dizajna, postiže iznenađujuće rezultate u domenu odeće i opreme za sportski način života. Filozofija brenda Puma, kombinuje sportski kredibilitet sa jedinstvenim pogledom na svet da bi oformili proizvode koji odskaču iz mase.

Red dot i 3D Power Shooting

Popularni brend Puma

Popularni brend Puma

Popularni brend Puma je još jednom pokazao da je lider na tržištu po pitanju dizajna svojih proizvoda, nakon što je dobio nagradu “Red Dot”, jedne od najvećih i najprestižnijih takmičenja u svetu dizajna. Nagrađeni su njihovi proizvodi vezani za fudbal – kopačka Puma PowerCat 1.10 i dres reprezentacije Italije.

PowerCat kolekcija koristi Puma 3D Power Shooting tehnologiju koja njihovim proizvodima daje dodatnu snagu i kontrolu. Kopačke napravljene po ovoj tehnologiju ne upijaju energiju udarca već je prenose na loptu što daje veću snagu. Kopačke su napravljene od materijala i tanke kože tako da su veoma lagane dok specijalni kramponi lako prodiru u teren i daju bolje ubrzanje igračima.

Nagrađeni dres reprezentacije Italije dolazi u klasičnim bojama azura. Dres je dizajniran pomoću tehnologije 3D analize pokreta tako da su podaci prikupljeni posmatranjem igrača i njihovih kretanja upotrebljeni prilikom pravljenja dresova. Dresovi, zbog toga, štede energiju igrača, a specijalna mešavina materijala poboljšava protok vazduha.

Suede/Clyde

Suede su prve Puma patike koje su postigle veliku popularnost. Prvi put su puštene u prodaju 1968. godine. One se, zbog svoje popularnosti, danas ponovo proizvode. Suede imaju još jedno ime − Clyde, po priznatom bivšem košarkašu Fraizeru, koji ih je i proslavio. Ipak, prvi ih je nosio atletičar Tommie Smith na Olimpijskim igrama 1968. godine. Ove patike su danas obeležje brejkdensera, ali i skejtera.

Play for Life Puma

Puma centar i očuvanje sredine

Kompanija Puma se bavi proizvodnjom sportske opreme kroz brendove Puma i Tretorn, ima svoje ogranke u preko 40 zemalja. Puma AG je u Vijetnamu otvorila novi razvojni centar za svoje proizvode, kao deo njihove strategije smanjivanja troškova i poboljšanja procesa kreiranje odeće i obuće.  Pumin novi centar u Ho Ši Minu stavlja pod jedan krov dobavljače, istraživače i razvojne timove. U skladu sa Puma Vision konceptom o očuvanje okoline, i Puma centar ima niz pogodnosti koje treba da smanje uticaj centra na okolinu. Na vrhu zgrade nalazi se rezervoar za vodu koji treba da prikuplja kišnicu koja će se koristiti za potrebe rashlađivanja, za zalivanje cveća i u toaletima. Radi očuvanje električne energije postavljeni su specijalni prozori koji odbijaju sunčevu svetlost i time smanjuju zagrevanje prostorija. Solarni paneli stvaraju eletričnu energiju za zagrevanje vode i rad uređaja za rashlađivanje.

Play for Life

Play for Life Puma

Play for Life Puma

Popularni brend sportske opreme, Puma najavila je strateško partnerstvo sa Ujedinjenim Nacijama kako bi podržali njihove projekte zaštite okoline i životinja, kao i specifične inicijative u Africi. Partnerstvo pod nazivom “Play for Life” tako što će kod ljubitelja fudbala probuditi svest o potrebi očuvanja životinjskih i biljnih vrsta. Projekat “Igraj za život” koncentriše se na Afriku, kontinent koji ima ogroman broj biljnih i životinjskih vrsta zajedno sa dva velika područja divljine – Kongo basen i Savane Južne Afrike.

Nagrade za dizajn

Popularni brend Puma je još jednom pokazao da je lider na tržištu po pitanju dizajna svojih proizvoda, nakon što je dobio nagradu “Red Dot”, jedno od najvećih i najprestižnijih takmičenja u svetu dizajna i međunarodno je priznata nagrada koja označava najbolji dizajn. Nagrađeni su njihovi proizvodi vezani za fudbal – kopačka Puma PowerCat 1.10 i dres reprezentacije Italije.

Puma Brand

Kompanija Puma

Očuvanje sredine

Kompanija Puma se bavi proizvodnjome sportske opreme kroz brendove Puma i Tretorn. Puma AG je u Vijetnamu otvorila novi razvojni centar za svoje proizvode, kao deo njihove strategije smanjivanja troškova i poboljšanja procesa kreiranje odeće i obuće. U skladu sa Puma Vision konceptom o očuvanje okoline, i Puma centar ima niz pogodnosti koje treba da smanje uticaj centra na okolinu. Na vrhu zgrade nalazi se rezervoar za vodu koji treba da prikuplja kišnicu koja će se koristiti za potrebe rashlađivanja, za zalivanje cveća i u toaletima. Radi očuvanje električne energije postavljeni su specijalni prozori koji odbijaju sunčevu svetlost i time smanjuju zagrevanje prostorija. Solarni paneli stvaraju eletričnu energiju za zagrevanje vode i rad uređaja za rashlađivanje.

Ekološko pakovanje

Puma Brand

Puma Ekološko pakovanje

Puma Brand

Puma Ekološko pakovanje

Brend Puma je u Londonu predstavio nova pakovanja svojih proizvoda kao sledeći korak svoje strategije koja teži smanjivanju uticaja kompanije na okolinu. Novo ekološko pakovanje koje je osmislio dizajner Yves Behar značajno će smanjiti količinu otpadaka i emisije ugljen dioksida koje stvara proizvodnja kutija za obuću i kesa za pakovanje tekstila. Yves Behar je napravio „Clever Little Bag“ koja treba da zameni kartonske kutije za obuću koristeći torbu koja služi za zaštitu obuće i kao torba za nošenje kupljenog artikla. Na taj način uklanja se potreba za dodatnim plastičnim ili papirnim kesama za nošenje kupljene robe.
Na polju tekstila Puma će svoje artikle pakovati u vreće od recikliranog materijala i na taj način iz proizvodnje ukloniti 720 tona plastičnih kesa što je drugim rečima dovoljno kesa da se u potpunosti prekrije 1.000 fudbalskih terena.

Kompanija Puma AG je objavila da će uspeti da potpuno eliminiše ili nadoknadi sopstvene emisije CO2 i drugih štetnih gasova.            Ovim je Puma postala prva kompanija u svetu proizvodnje sportske obuće, odeće i opreme koja će biti neutralna po pitanju štetnih gasova.

Brend Puma

Nastanak brenda Puma

Kompanija Puma se bavi proizvodnjom sportske opreme kroz brendove Puma i Tretorn, ima svoje ogranke u preko 40 zemalja, uključujući SAD, Francusku, Švajcarsku i Španiju, kao u 116 zemalja širom sveta. Priča o brendu počinje osnivanjem fabrike braće Dassler u bavarskom gradiću Hercogenaurah, kada je brend Dassler bio zajedničko vlasništvo Adija i Rudolfa Dasslera. Posle očeve smrti braća su se razišla, Adi je nazvao svoji firmu Addas, kasnije Adidas, a Rudi – Ruda, da bi je već kroz nekoliko meseci preimenovao u Puma.

Proizvodi

Brend Puma

Nastanak brenda Puma

Prvi Pumin proizvod bila je fudbalska obuća pod nazivom Puma Atom. Braća su do kraja svojih života držali u tajnosti razlog svađe, a brendovi Puma i Adidas su postali najljući konkurenti. Spor oko toga koji se prvi od braće dosetio da proizvodi kopačke sa kramponima i dalje nije rešen. Dugoročna misija brenda je da postane najtraženiji brend u kategoriji sportlifestyle.
Osnovne vrednosti kompanije su posvećenost, otvorenost, vera u sebe i preduzetništvo.

Puma – Aktivna zver

Logo kompanije nastao 1948. godine se uz male izmene koristi i do danas. Predstavlja kombinaciju slike pume u skoku i podebljanih slova „Puma“, dok se njihova boja i pozadina mogu menjati. Puma, koja je aktivna i danju i noću, predstavlja zver sposobnu da skoči nekoliko metara. Odabirajući baš Pumu za svoj logo i naziv kompanija je želela da istakne svoju  pouzdanost i kompetentnost na prepoznatljiv način.

Globalni brend

Puma je danas globalni sportski brend koji uspešno spaja sport, aktivan životni stil i modne uticaje. Jedinstvena kombinacija tehničkih inovacija i revolucinarnog dizajna, postiže iznenađujuće rezultate u domenu odeće i opreme za sportski način života. Filozofija brenda Puma, kombinuje sportski kredibilitet sa jedinstvenim pogledom na svet da bi oformili proizvode koji odskaču iz mase.