Архиве ознака: adidas obuća

Adidas

Novosti u kompaniji Adidas

AdidasAdidas je jedna od kompanija koja se uvek trudi da bude u trendu, da sportska obuća i odeća  ne bude samo udobna, već i moderno dizajnirana. Šta je novo u Adidasu? Ovde će biti reči o nekim novinama.

 

Nova obuća Jeremy Scotta

Adidas od 2008. godine sarađuje sa poznatim američkim dizajnerom po imenu Jeremy Scott. Poznat je po svojim zanimljivim i drugačijim dizajnima, po patikama sa medvedom, ili krilima. Ovakve patike sigurno su poželeli fanovi Scotta, ali i mnogi drugi. Neki od velikih poštovaoca Jeremy Scotta su i Madonna, Rihanna, Nicki Minaj, Victoria Beckam i drugi.

Jeremy Scott je ponovo dizajnirao patike sa medama, ali u novoj varijanti sa motivima iz šezdesetih, sa hipi motivima. One bi trebalo da u prodaju budu puštene 12. avgusta. Postoje i patike u vojničkom stilu, koje takođe imaju medveda.

Za kolekciju proleće/leto 2013. godine, Jeremy Scott je za Adidas spremio i nove mede, krila, ali unosi i pudlice, slova koja prelaze patike, sasvim lude boje i materijale. Nove su i cipele za planinarenje koje podsećaju na krokodila.

Olimpijada

Olimpijada nije samo najveći sportski događaj, već i mesto gde se takmiče i dizajneri, sportske kuće i sl. Adidas je za London 2012. Nash Money, poznati po svojim kostumiziranim patikama, bio je angažovan zajedno sa još nekoliko dizajnera na projektu koji traje 17 dana, koliko traju Olimpijske igre, gde će se svakoga dana preko miadidasa, poznatog sajta za kreiranje inovativnih i jedinstvenih Adidas patika, stvarati patike inspirisane tim danom na Olimpijadi. Te patike mogu da se osvoje na Adidasovoj fejzbuk stranici.

Adidas

Adidas šop u Beogradu i šire

AdidasDa li ste znali da je prvi Adidas šop na Balkanu otvoren upravo u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu? Otvoren je 2007. godine, a otvorio ga je najuspešniji teniser Srbije – Novak Đoković. Pre nekoliko meseci Adidas šop je organizovao žurku povodom otvaranja novog koncepta radnje. Ovoga puta, fanove Adidasa je pozdravio i oduševio Viktor Troicki, koji je otvorio ovu obnovljenu prodavnicu.

Svetski koncept Adidas šopa

Svetski koncept podrazumeva zasigurno moderniji dizajn, sličan onome širom sveta. Ono što je Adidas hteo da napravi jeste toplija amosfera, sam izgled je iako veoma moderan, u isto vreme deluje i manje hladan. Danas se širom sveta obnavljaju Adidas šopovi kako bi svaki odavao jednak utisak. Dizajn prodavnice je bitan, a pre svega zbog toga da bi se potencijalni kupci lepše osećali, da bi čitav utisak koji na posetioce ostavlja Adidas bio lepši, jer je mnogima poznato da prostor u kome smo utiče na nas same, na naše odluke i raspoloženja.

Adidas prodavnica No. 6

Adidas prodavnica No. 6 je posebna po tome što se ovde prodaju samo unikatni Adidas proizvodi. Nalazi se u Londonu, a nedavno je i ona renovirana, i to po ugledu na japansku arhitekturu, i to onu koja je nastala posle Drugog svetskog rata. Dizajnirao ju je Patrick Laing. Svakako, ova prodavnica ima svoju internet stranicu preko koje ljudi mogu videti, ali i kupovati unikatne Adidas patike, odeću i sl.

Adidas poseduje čitav internacionalni tim dizajnera. Centri su u Nemačkoj (Canton, Herzogenaurach), naravno, ali i u Portlandu (Oregon), Šangaju, Tokiju.

Adidas Stella Mccartney

Adidas

Adidas važi za jedan od najpoznatijih i najuspešnijih sportskih brendova, koji teži stalnom razvoju i napretku, što pokazuje čestim inovacijama i novim modelima, kao i vrlo originalnim reklamnim kampanjama. Osnivač Adidasa Dasler, želeo je da bude siguran da je obuća koju je pravio bude napravljen od najboljih materijala za određenu vrstu sporta. Vršio je na hiljade ispitivanja raznih materijala, uključujući kožu ajkula i kengura. Kao rezulat su nastale najlonske patike, patike od veštačkih materijala.

Tri linije

Adidas tri linje

Adidas tri linje

Dasler nije bio samo dobar inovator. Imao je i smisla za marketing. Znao je da ako pravi različite patike za različite sportove mora postojati neki zajednički elemenat prepoznavanja koji bi ih sve povezivao i jasno ukazivao da se radi baš o Adidas marki. Tako je 1949. došao na ideju da stavi tri linije na stranama patika. Tako je bilo do 1996., kada su tri linije i zvanično registrovane kao Adidas logo. I danas zaostavština Adidasa živi. I dalje se vodi računa o performansama njihove obuće, s tim što je sada spektar proširen na skoro sve sportove.

Modna marka

Adidas važi za jedan od najpoznatijih i najuspešnijih sportskih brendova, koji teži stalnom razvoju i napretku, što pokazuje čestim inovacijama i novim modelima, kao i vrlo originalnim reklamnim kampanjama. Osnivač Adidasa Dasler, želeo je da bude siguran da je obuća koju je pravio bude napravljen od najboljih materijala za određenu vrstu sporta. Vršio je na hiljade ispitivanja raznih materijala, uključujući kožu ajkula i kengura. Kao rezulat su nastale najlonske patike, patike od veštačkih materijala.

Tri linije

Dasler nije bio samo dobar inovator. Imao je i smisla za marketing. Znao je da ako pravi različite patike za različite sportove mora postojati neki zajednički elemenat prepoznavanja koji bi ih sve povezivao i jasno ukazivao da se radi baš o Adidas marki. Tako je 1949. došao na ideju da stavi tri linije na stranama patika. Tako je bilo do 1996., kada su tri linije i zvanično registrovane kao Adidas logo. I danas zaostavština Adidasa živi. I dalje se vodi računa o performansama njihove obuće, s tim što je sada spektar proširen na skoro sve sportove.

Modna marka

Adidas je izašao iz okvira sporta i takođe postao i modna marka. Tako su Run DMC, hip-hop grupa koja je napravila svetski muzički hit „My Adidas“, što je uticalo na „cool“ imidž ove marke. Izazov koji se postavlja pred Adidas danas je da ravnopravno nastupa na oba polja: kao proizvođač sportske obuće za sportiste, ali i za široku populaciju, tj. za „uličnu modu“.

Sektori u Adidasu

Adidas Stella Mccartney

Adidas Stella Mccartney

Sport performance sektor se fokusira na funkcionalnost i inovacije, kao što je to Adidas oduvek i radio. Sport Heritage se orijentiše na očuvanje bogate tradicije koju Adidas ima iza sebe, i on jeodgovoran za „old-school“ liniju njihovih proizvoda, koji su naročito dobro prihvaćeni u hip-hop zajednici. Sport style radi na modnim elementima njihovih proizvoda.

Adidas je izašao iz okvira sporta i takođe postao i modna marka. Tako su Run DMC, hip-hop grupa koja je napravila svetski muzički hit „My Adidas“, što je uticalo na „cool“ imidž ove marke. Izazov koji se postavlja pred Adidas danas je da ravnopravno nastupa na oba polja: kao proizvođač sportske obuće za sportiste, ali i za široku populaciju, tj. za „uličnu modu“.

Sektori u Adidasu

Sport performance sektor se fokusira na funkcionalnost i inovacije, kao što je to Adidas oduvek i radio. Sport Heritage se orijentiše na očuvanje bogate tradicije koju Adidas ima iza sebe, i on jeodgovoran za „old-school“ liniju njihovih proizvoda, koji su naročito dobro prihvaćeni u hip-hop zajednici. Sport style radi na modnim elementima njihovih proizvoda.