Kompanija Puma se bavi proizvodnjom sportske opreme kroz brendove Puma i Tretorn, ima svoje ogranke u preko 40 zemalja. Puma AG je u Vijetnamu otvorila novi razvojni centar za svoje proizvode, kao deo njihove strategije smanjivanja troškova i poboljšanja procesa kreiranje odeće i obuće. Pumin novi centar u Ho Ši Minu stavlja pod jedan krov dobavljače, istraživače i razvojne timove. U skladu sa Puma Vision konceptom o očuvanje okoline, i Puma centar ima niz pogodnosti koje treba da smanje uticaj centra na okolinu. Na vrhu zgrade nalazi se rezervoar za vodu koji treba da prikuplja kišnicu koja će se koristiti za potrebe rashlađivanja, za zalivanje cveća i u toaletima. Radi očuvanje električne energije postavljeni su specijalni prozori koji odbijaju sunčevu svetlost i time smanjuju zagrevanje prostorija. Solarni paneli stvaraju eletričnu energiju za zagrevanje vode i rad uređaja za rashlađivanje.
Play for Life
Popularni brend sportske opreme, Puma najavila je strateško partnerstvo sa Ujedinjenim Nacijama kako bi podržali njihove projekte zaštite okoline i životinja, kao i specifične inicijative u Africi. Partnerstvo pod nazivom “Play for Life” tako što će kod ljubitelja fudbala probuditi svest o potrebi očuvanja životinjskih i biljnih vrsta. Projekat “Igraj za život” koncentriše se na Afriku, kontinent koji ima ogroman broj biljnih i životinjskih vrsta zajedno sa dva velika područja divljine – Kongo basen i Savane Južne Afrike.
Nagrade za dizajn
Popularni brend Puma je još jednom pokazao da je lider na tržištu po pitanju dizajna svojih proizvoda, nakon što je dobio nagradu “Red Dot”, jedno od najvećih i najprestižnijih takmičenja u svetu dizajna i međunarodno je priznata nagrada koja označava najbolji dizajn. Nagrađeni su njihovi proizvodi vezani za fudbal – kopačka Puma PowerCat 1.10 i dres reprezentacije Italije.