Adolf Dasler
Adolf „Adi“ Dasler, čovek koji stoji iza Adidas brenda, se smatra za osnivača moderne industrije sportske opreme. Kada je bio tinejdžer, rastući u Nemačkoj koja je bila razorena posle Prvog svetskog rata, pomogao je svojoj porodici da pravi kućne papuče od ostataka vojnih torbi. Dasler je zaista voleo sport, naročito fudbal, tako da je 1920. počeo da pravi sportsku obuću. Kontaktirao je nekoliko lekara, trenera i ljudi iz sporta kako bi čuo njihovo mišljenje o tome kako bi trebalo da izgleda sportska obuća. Od samog početka, akcenat je stavljao na „performansama“ za konkretan sport, tako da je napravio različite vrste obuće za različite vrste aktivniosti, kao npr. patike za trčanje ili za fudbal.
Adidas i fudbal
Dasler je i dalje konstantno usavršavao svoje proizvode i prilagođavao obuću svakom soprtu posebno. Ustanovio je da su karakteristike patika za fudbal na kojima se zadrži blato slabije, pa je odlučio da sa donje strane postavi krampone, što je davalo bolju kontrolu i preciznost igračima. Igrajući u ovakvim kopačkama nemački tim je bio prvi na Prvenstvu sveta u fudbalu 1954. godine.
Prošlost i budućnost
Adidas je brend koji je okrenut budućnosti, ali i prošlosti. On je u stalnom kontaktu sa mladim talentima i budućim zvezdama, ali ne zaboravlja svoju bogatu istoriju. To je brend koji zadržava svoj kredibilitet, u svetu sporta i ulične mode, koji je istovremeno ponosan na svoju zaovstaštinu, ali i okrenut mladim košarkašima sa američkih koledža.
Danas Adidas važi za jedan od najpoznatijih i najuspešnijih sportskih brendova, koji teži stalnom razvoju i napretku, što pokazuje čestim inovacijama i novim modelima, kao i vrlo originalnim reklamnim kampanjama. Stav brenda ‘Impossible is Nothing’ u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranju cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brend nudeći širok sprektar proizvoda.