Puma globalni brend
Globalni brend
Puma je danas globalni sportski brend koji uspešno spaja sport, aktivan životni stil i modne uticaje. Jedinstvena kombinacija tehničkih inovacija i revolucinarnog dizajna, postiže iznenađujuće rezultate u domenu odeće i opreme za sportski način života. Filozofija brenda Puma, kombinuje sportski kredibilitet sa jedinstvenim pogledom na svet da bi oformili proizvode koji odskaču iz mase.
Red dot i 3D Power Shooting
Popularni brend Puma je još jednom pokazao da je lider na tržištu po pitanju dizajna svojih proizvoda, nakon što je dobio nagradu “Red Dot”, jedne od najvećih i najprestižnijih takmičenja u svetu dizajna. Nagrađeni su njihovi proizvodi vezani za fudbal – kopačka Puma PowerCat 1.10 i dres reprezentacije Italije.
PowerCat kolekcija koristi Puma 3D Power Shooting tehnologiju koja njihovim proizvodima daje dodatnu snagu i kontrolu. Kopačke napravljene po ovoj tehnologiju ne upijaju energiju udarca već je prenose na loptu što daje veću snagu. Kopačke su napravljene od materijala i tanke kože tako da su veoma lagane dok specijalni kramponi lako prodiru u teren i daju bolje ubrzanje igračima.
Nagrađeni dres reprezentacije Italije dolazi u klasičnim bojama azura. Dres je dizajniran pomoću tehnologije 3D analize pokreta tako da su podaci prikupljeni posmatranjem igrača i njihovih kretanja upotrebljeni prilikom pravljenja dresova. Dresovi, zbog toga, štede energiju igrača, a specijalna mešavina materijala poboljšava protok vazduha.
Suede/Clyde
Suede su prve Puma patike koje su postigle veliku popularnost. Prvi put su puštene u prodaju 1968. godine. One se, zbog svoje popularnosti, danas ponovo proizvode. Suede imaju još jedno ime − Clyde, po priznatom bivšem košarkašu Fraizeru, koji ih je i proslavio. Ipak, prvi ih je nosio atletičar Tommie Smith na Olimpijskim igrama 1968. godine. Ove patike su danas obeležje brejkdensera, ali i skejtera.
Nedavni komentari