Nike u borbi protiv raka авг08

Tagovi

Vezani clanci

Nike u borbi protiv raka

Vodeći globalni brend sportske odeće, obuće i opreme koja je nazvana Nike, prema grčkoj boginji pobede. ‘Swoosh’ (krilo) logo predstavlja krilo grčke boginje pobede Nike, koja je bila izvor inspiracije mnogim velikim ratnicima. Prema legendi Grci bi govorili:

‘Kada odemo u bitku i pobedimo, mi kažemo da je to Nika’.

Nike u borbi protiv raka

Nike u borbi protiv raka

Nike u borbi protiv raka – Livestrong

Organizacija Livestrong, koja promoviše borbu protiv raka, i brend Nike udružili su se kako bi kreirali proizvode Nike Livestrong koji bi pomogli u borbi protiv raka. Prodaja proizvoda iz ove kolekcije treba da poveća svest o ovoj organizaciji, o borbi protiv raka, kao i da donese finansijska sredstva organizaciji. Lance Armstrong, poznati biciklista koji je preživeo borbu sa rakom i vratio se uspešno u svet sporta, osnovao je Livestrong organizaciju kako bi i drugima preneo svoja iskustva i pomogao im u borbi protiv ove bolesti.

Očuvanje sredine

Nike svake godine izbacuje nešto novo, uvodeći promene u proizvodima ili tehnologijama. Cilj je uvek biti predvodnik u korišćenju novina. Vodeći se tim orijentirom, ako se pogleda u istoriju ove kompanije, može se videti da je u tome bila veoma uspešna. Mnogi autori uzimaju kompaniju Nike kao primer uspešnog sprovođenja inovativnih ideja ili pak kao primer jedne uspešne marketing industrije. Jedna od inovacija je oprema za fudbalske reprezentativce u potpunosti napravljene od plastičnih flaša. Proizvodnjom dresova od recikliranog materijala Nike je sprečio da 13 miliona plastičnih flaša, ukupno 254 tone poliestera završi na deponijama. Materijal za pravljenje dresova bile su upotrebljene plastične flaše a zatim istopljene i pretvorene u predivo koje se koristi za pravljenje dresova. Svaki dres odgovara količini od 8 flaša.