Nastanak brenda Puma авг06

Tagovi

Vezani clanci

Nastanak brenda Puma

Kompanija Puma se bavi proizvodnjom sportske opreme kroz brendove Puma i Tretorn, ima svoje ogranke u preko 40 zemalja, uključujući SAD, Francusku, Švajcarsku i Španiju, kao u 116 zemalja širom sveta. Priča o brendu počinje osnivanjem fabrike braće Dassler u bavarskom gradiću Hercogenaurah, kada je brend Dassler bio zajedničko vlasništvo Adija i Rudolfa Dasslera. Posle očeve smrti braća su se razišla, Adi je nazvao svoji firmu Addas, kasnije Adidas, a Rudi – Ruda, da bi je već kroz nekoliko meseci preimenovao u Puma.

Proizvodi

Brend Puma

Nastanak brenda Puma

Prvi Pumin proizvod bila je fudbalska obuća pod nazivom Puma Atom. Braća su do kraja svojih života držali u tajnosti razlog svađe, a brendovi Puma i Adidas su postali najljući konkurenti. Spor oko toga koji se prvi od braće dosetio da proizvodi kopačke sa kramponima i dalje nije rešen. Dugoročna misija brenda je da postane najtraženiji brend u kategoriji sportlifestyle.
Osnovne vrednosti kompanije su posvećenost, otvorenost, vera u sebe i preduzetništvo.

Puma – Aktivna zver

Logo kompanije nastao 1948. godine se uz male izmene koristi i do danas. Predstavlja kombinaciju slike pume u skoku i podebljanih slova „Puma“, dok se njihova boja i pozadina mogu menjati. Puma, koja je aktivna i danju i noću, predstavlja zver sposobnu da skoči nekoliko metara. Odabirajući baš Pumu za svoj logo i naziv kompanija je želela da istakne svoju  pouzdanost i kompetentnost na prepoznatljiv način.

Globalni brend

Puma je danas globalni sportski brend koji uspešno spaja sport, aktivan životni stil i modne uticaje. Jedinstvena kombinacija tehničkih inovacija i revolucinarnog dizajna, postiže iznenađujuće rezultate u domenu odeće i opreme za sportski način života. Filozofija brenda Puma, kombinuje sportski kredibilitet sa jedinstvenim pogledom na svet da bi oformili proizvode koji odskaču iz mase.