Adidas авг09

Tagovi

Vezani clanci

Adidas

Adidas važi za jedan od najpoznatijih i najuspešnijih sportskih brendova, koji teži stalnom razvoju i napretku, što pokazuje čestim inovacijama i novim modelima, kao i vrlo originalnim reklamnim kampanjama. Osnivač Adidasa Dasler, želeo je da bude siguran da je obuća koju je pravio bude napravljen od najboljih materijala za određenu vrstu sporta. Vršio je na hiljade ispitivanja raznih materijala, uključujući kožu ajkula i kengura. Kao rezulat su nastale najlonske patike, patike od veštačkih materijala.

Tri linije

Adidas tri linje

Adidas tri linje

Dasler nije bio samo dobar inovator. Imao je i smisla za marketing. Znao je da ako pravi različite patike za različite sportove mora postojati neki zajednički elemenat prepoznavanja koji bi ih sve povezivao i jasno ukazivao da se radi baš o Adidas marki. Tako je 1949. došao na ideju da stavi tri linije na stranama patika. Tako je bilo do 1996., kada su tri linije i zvanično registrovane kao Adidas logo. I danas zaostavština Adidasa živi. I dalje se vodi računa o performansama njihove obuće, s tim što je sada spektar proširen na skoro sve sportove.

Modna marka

Adidas važi za jedan od najpoznatijih i najuspešnijih sportskih brendova, koji teži stalnom razvoju i napretku, što pokazuje čestim inovacijama i novim modelima, kao i vrlo originalnim reklamnim kampanjama. Osnivač Adidasa Dasler, želeo je da bude siguran da je obuća koju je pravio bude napravljen od najboljih materijala za određenu vrstu sporta. Vršio je na hiljade ispitivanja raznih materijala, uključujući kožu ajkula i kengura. Kao rezulat su nastale najlonske patike, patike od veštačkih materijala.

Tri linije

Dasler nije bio samo dobar inovator. Imao je i smisla za marketing. Znao je da ako pravi različite patike za različite sportove mora postojati neki zajednički elemenat prepoznavanja koji bi ih sve povezivao i jasno ukazivao da se radi baš o Adidas marki. Tako je 1949. došao na ideju da stavi tri linije na stranama patika. Tako je bilo do 1996., kada su tri linije i zvanično registrovane kao Adidas logo. I danas zaostavština Adidasa živi. I dalje se vodi računa o performansama njihove obuće, s tim što je sada spektar proširen na skoro sve sportove.

Modna marka

Adidas je izašao iz okvira sporta i takođe postao i modna marka. Tako su Run DMC, hip-hop grupa koja je napravila svetski muzički hit „My Adidas“, što je uticalo na „cool“ imidž ove marke. Izazov koji se postavlja pred Adidas danas je da ravnopravno nastupa na oba polja: kao proizvođač sportske obuće za sportiste, ali i za široku populaciju, tj. za „uličnu modu“.

Sektori u Adidasu

Adidas Stella Mccartney

Adidas Stella Mccartney

Sport performance sektor se fokusira na funkcionalnost i inovacije, kao što je to Adidas oduvek i radio. Sport Heritage se orijentiše na očuvanje bogate tradicije koju Adidas ima iza sebe, i on jeodgovoran za „old-school“ liniju njihovih proizvoda, koji su naročito dobro prihvaćeni u hip-hop zajednici. Sport style radi na modnim elementima njihovih proizvoda.

Adidas je izašao iz okvira sporta i takođe postao i modna marka. Tako su Run DMC, hip-hop grupa koja je napravila svetski muzički hit „My Adidas“, što je uticalo na „cool“ imidž ove marke. Izazov koji se postavlja pred Adidas danas je da ravnopravno nastupa na oba polja: kao proizvođač sportske obuće za sportiste, ali i za široku populaciju, tj. za „uličnu modu“.

Sektori u Adidasu

Sport performance sektor se fokusira na funkcionalnost i inovacije, kao što je to Adidas oduvek i radio. Sport Heritage se orijentiše na očuvanje bogate tradicije koju Adidas ima iza sebe, i on jeodgovoran za „old-school“ liniju njihovih proizvoda, koji su naročito dobro prihvaćeni u hip-hop zajednici. Sport style radi na modnim elementima njihovih proizvoda.