Adidas авг29

Tagovi

Vezani clanci

Adidas

Adolf „Adi“ Dasler, čovek koji stoji iza Adidas brenda, se smatra za osnivača moderne industrije sportske opreme. Dasler nije bio samo dobar inovator. Imao je i smisla za marketing. Znao je da ako pravi različite patike za različite sportove mora postojati neki zajednički elemenat prepoznavanja koji bi ih sve povezivao i jasno ukazivao da se radi baš o Adidas marki. Tako je 1949. došao na ideju da stavi tri linije na stranama patika. Tako je bilo do 1996., kada su tri linije i zvanično registrovane kao Adidas logo. I danas zaostavština Adidasa živi. I dalje se vodi računa o performansama njihove obuće, s tim što je sada spektar proširen na skoro sve sportove.

Ništa nije nemoguće

Adidas

Adidas

Stav brenda ‘Impossible is Nothing’ u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranju cena, Adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brend nudeći širok sprektar proizvoda.

Van okvira sporta

Deo kolekcije je jasno fokusiran na sportiste koji zahtevaju performance na prvom mestu, a stil na drugom. Primarni fokus ovog dela kolekcije vezan je za džoging, futbal, košarku i trening. Adidas je izašao iz okvira sporta i takođe postao i modna marka. Tako su Run DMC, hip-hop grupa koja je napravila svetski muzički hit „My Adidas“, što je uticalo na „cool“ imidž ove marke. Izazov koji se postavlja pred Adidas danas je da ravnopravno nastupa na oba polja: kao proizvođač sportske obuće za sportiste, ali i za široku populaciju, tj. za „uličnu modu“.

Danas Adidas važi za jedan od najpoznatijih i najuspešnijih sportskih brendova, koji teži stalnom razvoju i napretku, što pokazuje čestim inovacijama i novim modelima, kao i vrlo originalnim reklamnim kampanjama.